سفارش تبلیغ
صبا ویژن

محاسبه قیمت کرکره برقی

تعیین قیمت کرکره برقی

قیمت کرکره برقی با توجه به نوع تیغه، عرض و ارتفاع مکان مورد نظر شما تعیین می شود. به علاوه فاکتورهایی مانند نوع موتور کرکره ، تعداد ریموت و  لوازم جانبی در قیمت کرکره برقی تاثیر دارند. موتور کرکره فروشگاه و پارکینگ در انواع تیوبلار چینی، تیوبلار چینی درجه یک، ساید چینی، ساید چینی درجه یک، ساید چینی ups دار، ساید چینی درجه یک ups دار موجود هستند.

شما می توانید لوازم جانبی کرکره برقی خود را انتخاب کنید. این لوازم کرکره شامل جاقفلی استیل، دستگیره خلاص کن سایبانی، چشم فتوسل، فلاشر، دستگاه اتوماتیک کارتی، سیم و سیم کشی چشم و فلاشر هستند. بعد از انتخاب موارد بالا، با کارشناسان ما تماس گرفته تا از قیمت کرکره خود مطلع شوید. موتور ساید کرکره برقی برای ساختمان های صنعتی و پارکینگ خانه ها مناسب است. در این سیستم ها از فنر و کاسه فنر استفاده نمی شود. بنابرایندر این موتورها شکستگی  رخ نمی دهد.

با یک تماس تلفنی با کارشناسان ما از قیمت این موتورها مطلع شوید. مهم ترین فاکتور تعیین کننده در قیمت کرکره برقی نوع تیغه است. زیرا حمل، شفت، شاسی و قوطی کشی و نصب، تقریبا قیمت یکسانی دارند. ممکن است تصور کنید که قیمت کرکره بسیار گران است. اما مطمئن باشید که با این هزینه امنیت فروشگاه، پارکینگ و خانه تان را تضمین می کنید.

عوامل تعیین کننده در قیمت کرکره

اندازه پنجره یا در ساختمان بر قیمت کرکره برقی تاثیر می گذارد. کرکره های کوچک تر ارزان تر هستند. کرکره های تجاری برای پنجره ها و درهای خیلی بزرگ مناسب هستند. نوع پروفیل بر قیمت نهایی تاثیر دارد. محصولات استاندارد برای مصارف های تجاری و خانگی مناسب هستند. کرکره برقی های سنگین برای فروشگاه ها و مجتمع تجاری ها کاربرد دارند. نوع رنگ کرکره برقی بر قیمت نهایی تاثیر دارد. برای اطلاع از تنوع رنگ با کارشناسان ما تماس بگیرید.

همانطور که بیان کردیم، نوع موتور و تیغه در قیمت کرکره برقی تاثیر دارد. ولی با تغیین این دو نمی توان قیمت کرکره برقی را به طور قطعی محاسبه کرد. در واقع اگر یک فرمول برای تعیین قیمت کرکره برقی در نظر بگیریم، تیغه و موتور متغیرهای این فرمول هستند. اما شفت کرکره، ریموت، رسیور، شاسی، شاسی کشی، نصب، حمل و مونتاژ نیز اعداد ثابت فرمول تعیین قیمت کرکره برقی هستند. بنابراین بعد از انتخاب دستگاه های مورد نیاز برای کرکره برقی، نوع تیغه و موتور، حتما با مشاوران ما تماس بگیرید.

قیمت کرکره برقی پارکینگ

نوع کرکره در قیمت کرکره برقی پارکینگ تاثیر دارد. قیمت کرکره با تیغه های غضروف دار گران تر است. در مقابل، کرکره برقی های آلومینیومی ارزان تر هستند. کرکره برقی پلی کربنات شفاف نیز در دسته کرکره های گران هستند.  این تیغه ها ساختمان شما را زیبا می کنند. همچنین، ضد حریق، ضد ضربه و ضد گلوله هستند. رنگ کرکره برقی نیز در تعیین قیمت نهایی موثر است. برای اطلاعات بیشتر در مورد قیمت کرکره برقی با ما، 09125140727 تماس بگیرید.